Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Ο Άγιος Φανούριος.................................

> > Hταν μία γυναίκα που ο άνδρας της ήταν ναυτικός και τον κεράτωνε με
όλους.
> > Έλειπε λοιπόν ο άνδρας της σε ταξίδι, χτυπάει η πόρτα, ανοίγει η
γυναίκα,
> > ήταν ο γείτονας με κάτι σοκολατάκια.
> > Πηγαίνουν στο κρεβάτι, αλλά μετά από λίγο ξαναχτυπάει η πόρτα.
> > - Γρήγορα κρύψου, ο άνδρας μου, λέει η γυναίκα. Στην ντουλάπα, στην
> > ντουλάπα!
> > Ανοίγει την πόρτα και βλέπει έναν άλλο γείτονα με ένα μπουκέτο
λουλούδια.
> > Τον παίρνει στο δωμάτιο και κάνουν σεξ. Χτυπάει ξανά το κουδούνι.
> > - Γρήγορα κρύψου, ο άνδρας μου! Κάτω από το κρεβάτι!
> > Ανοίγει την πόρτα, και βλέπει έναν παλιό γκόμενο που δεν της είχε φέρει
> > τίποτε.
> > Πηγαίνουν στην κρεβατοκάμαρα και αρχίζουν πάλι το σεξ.
> > Ξαναχτυπάει το κουδούνι:
> > - Γρήγορα κρύψου, θα είναι ο άνδρας μου, λέει η γυναίκα. Στο μπαλκόνι,
στο
> > μπαλκόνι!!
> > Ανοίγει την πόρτα, και βλέπει τον άνδρα της.
> > Τον παίρνει και πηγαίνουν στην κρεβατοκάμαρα και αρχίζουν τα...
> > προκαταρκτικά. Μετά από λίγο η γυναίκα σκέφτεται πως να βγάλει έξω τους
> > γκόμενους.
> > - Αγάπη μου, τόσο καιρό έλειπες, και ούτε ένα κουτί σοκολατάκια δεν μου
> > έφερες...
> > Σηκώνεται ο άνδρας και λέει:
> > - Εχεις δίκιο... Αχ... Αγιε Φανούριε, φανέρωσε μου ένα κουτί
σοκολατάκια.
> > Τότε βγαίνει ο γκόμενος από την ντουλάπα:
> > - Εκ μέρους του Αγίου Φανουρίου, τα σοκολατάκια που ζητήσατε.
> > Τα δίνει και φεύγει. Κόκκαλο ο σύζυγος!
> > - Αγάπη μου, λέει πάλι η γυναίκα. Τόσο καιρό έλειπες και ούτε ένα
μπουκέτο
> > λουλούδια δεν μου έφερες.
> > Σηκώνεται ο άνδρας και λέει:
> > - Αγιε Φανούριε, φανέρωσε μου ένα μπουκέτο λουλούδια!
> > Βγαίνει ο γκόμενος κάτω από το κρεβάτι και λέει:
> > - Εκ μέρους του Αγίου Φανουρίου, τα λουλούδια που ζητήσατε...
> > Τα δίνει και φεύγει. Ξανά μένει άγαλμα ο σύζυγος...
> > Ο τρίτος δεν αντέχει, έχει παγώσει από το κρύο στο μπαλκόνι και
αποφασίσει
> > να μπει στο δωμάτιο:
> > - Συγνώμη... Εκ μέρους του Αγ. Φανουρίου έρχομαι. Επειδή κλείνουμε στις
> > 19:00, μήπως θέλετε τίποτε άλλο;...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ !!!!!!