Σάββατο 14 Ιουλίου 2007

Καταγγέλω!!!




Δ: Καταγγέλω την εκπομπή test drive στην οποία συμμετέχει και ο συμπαρουσιαστής μου (λείπει ο μάρτης απο την σαρακοστή...???) διότι ενώ έκανα μια πολύ πνευματώδες εργασία (www.radiotaxideftis.gr) με αποσυντόνιζαν λόγω των διαρκών σχολίων που έκαναν για το ποιο αμάξι αρέσει στις γκόμενες......!!! Και τους καταγγέλω διότι τζαμπα κουβέντα κάνανε ενώ ξέρουνε και οι ίδιοι ότι το αμάξι που γουστάρουν οι γυναίκες δεν είναι άλλο απο ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

ΥΓ: Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις γουστάρουν <<μόνο>> το δικό μου..... και όχι άλλα αμάξια σαν το δικό μου...!! (παρεξηγήσεις...?????)

2 σχόλια:

trcoff.gr είπε...

Να μην ξεχνας ομως οτι το Yaris πριν γινει ΔΙΚΟ ΣΟΥ ήταν ΔΙΚΟ ΜΟΥ... Οποτε κι εγω ειχα τις αναλογες επιτυχιες ;) Οσο για τα σχολια στο test-drive, τα αυτοκινητα συνπαραγωγων του Ραδιο Ταξιδευτς δεν περιλαμβανοναι στην ετευνα...

Ανώνυμος είπε...

Ναί αλλα όταν το είχες εσύ δεν είχε αυτοκόλλητα!! χαχαχααχαχ